GYIK Leon Comfort Step Kft. egyéni vásárlók részére

 

1.Ügyfélszolgálat :

Telefonon hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 09.00 és 15.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére.

Munkanapokon a web.leoncomfortstep@gmail.com E-mail címre érkezett üzeneteiket 24 órán belül megválaszoljuk.

A Facebook oldalon érkező leveleket a lehető leghamarabb igyekszünk megválaszolni.

 

2.Rendelés menete :

A rendeléshez regisztráció nem szükséges! Válassza ki a terméket az önnek megfelelő színben és méretben, majd tegye a kosárba. Amennyiben nem sikerül betenni a kosárba , akkor jelenleg nincs készleten a kiválasztott termék. A webáruház mindig az aktuális készletet mutatja! A fizetés kiválasztása és az adatok kitöltése / vagy ha régi beregisztrált felhasználónk, akkor a bejelentkezés után, de nem ez sem kötelező! / kell elküldeni a megrendelést. A beérkező megrendelésről pár percen belül visszaigazoló e-mailt kap. Ha ez nem történt meg, ellenőrizze, hogy minden a leírtak szerint történt-e, avagy rossz e-mail címet adott meg! Amennyiben Ön már régen beregisztrált felhasználónk, akkor nem kell újra kitölteni a regisztrációt. Amennyiben a jelszó nem megfelelő, az „ Új jelszó kérése” menüpont alatt kérhet újat. A rendszer automatikusan pár percen belül küld másikat a megadott e-mail címre. Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban.

 

3.Fizetési mód :

A fizetés módját Ön választja ki a pénztár oldalon,lehet banki előreutalás vagy utánvétes fizetés.

Szállítási díj-a rendelési összegtől függetlenül-bármely fizetési mód esetén 1270 Ft.

 

4.Banki átutalás :

Banki átutalásos fizetésnél csak akkor tudjuk indítani a csomag kiszállítását, ha a megrendelt termék és a szállítás ellenértéke ténylegesen beérkezett bankszámlánkra, ellenkező esetben a megrendelést 72 óra elteltével töröljük.
FONTOS INFORMÁCIÓ: Ennél a fizetési módnál az utalás során a megjegyzés rovatba kérjük írja be a rendeléshez tartozó visszaigazoló e-mailben kapott megrendelés számát, enélkül megrendelését nem tudjuk teljesíteni!

OTP Banknál vezetett számlaszámunk az átutaláshoz:

11740054-21130308

 

5.Kiszállítás időpontja :

Webáruházunkba beérkezett rendeléseket a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon – ünnepi időszakokban legkésőbb 8 munkanapon – belül tudjuk átadni a GLS futárszolgálatnak. A GLS munkanapokon 08-17 óra között kézbesíti a csomagokat. Amikor átadtuk a terméket a futárszolgálatnak, ők értesíteni fogják Önt a kiszállítás lehetséges időpontjáról.

GLS központi telefonszám +361802065

GLS weboldal http:/online.gls-hungary.com

 

6.Nem megfelelő termék :

Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését vagy nem megfelelő méretű, a vásárlástól számított 15 napon belül lehetősége van méret/szín cserére, pénzvisszafizetésre. Kérjük, a terméket saját költségén küldje vissza ( UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! ) a Leon Comfort Step Kft. részére az alábbi címre : 6728 Szeged , Régiposta út 22.

Csere esetén a csomagba tegye bele a VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT (számlához volt hozzátűzve), pontosan kitöltve, csere termék megnevezésével vagy számlaszámmal, amennyiben a pénzt szeretné visszakapni. CSAK SZOBÁBAN PRÓBÁLT, ÚJ TERMÉKET VESZÜNK VISSZA, EREDETI CSOMAGOLÁSBAN! Csere esetén az oda-vissza szállítási díj is a Vásárlót terheli!

 

7.Hibás vagy sérült termék :

Amennyiben a megrendelt termék esetleg sérült, vagy hibás, lehetősége van méret/fazon cserére és pénz visszafizetésre is. Kérjük, ebben az esetben azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az web.leoncomfortstep@gmail.com e-mail címen! A levelében írja meg a visszaigazolásban kapott megrendelésszámot a pontosabb beazonosítás végett, és a termék hiba leírását, illetve hogy csere terméket vagy pénz visszafizetést szeretne! Amennyiben tud, a leveléhez csatoljon fotókat a termékről és a hibáról egyaránt, hogy kollégáink azonnal szemrevételezni tudják, és orvosolják a problémát. Amennyiben a termék valóban hibásan vagy sérülten érkezett meg önhöz, természetesen a saját költségünkre, azonnal cseréljük, vagy tetszés szerint a megadott számlaszámra visszautaljuk az árát. A cserét a GLS futárszolgálaton keresztül bonyolítjuk, melynek pontos menetét a válaszlevélben találják meg.

 

8.Személyes átvétel telephelyünkön :

Személyes átvételre nincs lehetőség!

 

9.Garancia :

Minden termékünkre jár a Magyarországon hivatalosan előírt garanciális idő! Kérjük, figyelmesen olvassa el az oldal Általános Szerződési Feltételeiben foglalt garanciális feltételeket, melyet itt találhat:

 

10.Rendelést visszaigazoló e-mail :

Minden esetben automatikus visszaigazoló e-mailt küld webáruházunk Önnek. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy ezt az Ön levelező rendszere a levélszemét mappába teszi, ez az Ön gépének és levelezőrendszerének beállításain múlik. Amennyiben nem találja a visszaigazoló emailt, kérjük mindenképp ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát.

 

11.Egyéb rendelési mód :

Ez sajnos a vásárló, a megrendelés, a kiszállítási és számlázási cím beazonosíthatatlansága, illetve számos jogszabály miatt nem lehetséges. A webáruházban tud csak rendelést leadni! Itt lehet pontosan megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adatokat.

 

12.Méret kiválasztása :

A méretek fazononként és egyénenként eltérőek lehetnek. Segítségül egy talphossz táblázatot talál a kiválasztott terméknél (cm-ben megtalálhatja a mérethez tartozó talphosszt), ami nagyban megkönnyítheti az Önnek megfelelő méret kiválasztását.

 

13.Elfelejtett jelszó :

Kérjük, a webáruházban a „Saját fiókom” menüpontban kattintson az “Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután a beviteli mezőbe írja be azt az e-mail címet, amelyikkel regisztrált. Ellenőrizze a bejövő e-mailjeit, ha megtalálta a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük kattintson a jelszó visszaállításához küldött linkre. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket a Bejövő mappa/Incomig mail mappában, kérjük ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát a levelezőrendszerében.

 

KÉRJÜK ÖNT, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY WEBÁRUHÁZUNK MUNKATÁRSAI A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATON KÍVÜL A CSOMAGOLÁST, SZÁMLÁZÁST ÉS ÁRUFORGALMAT IS BONYOLÍTJÁK, ÍGY NEM MINDEN ESETBEN ÉRHETŐEK EL AZONNAL TELEFONON.

KÉRJÜK, RÉSZESÍTSE ELŐNYBEN AZ E-MAIL KAPCSOLATFELVÉTELT, 24h-N BELÜL VÁLASZOLUNK (MUNKAIDŐBEN) ÖNNEK!