GYIK Leon Comfort Step Kft.

 

1.Ügyfélszolgálat :

Telefonon hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 09.00 és 15.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére.

Munkanapokon a leoncomfortstep@gmail.com E-mail címre érkezett üzeneteiket 24 órán belül megválaszoljuk.

 

2.Regisztráció :

A Weboldalon csak kizárólag adószámmal rendelkező cégek regisztrálhatnak be.

 

3.Rendelés menete :

Minimum megrendelhető mennyiség 6 pár lábbeli ( kevesebb mennyiséget nem fogad el a rendszer )! Válassza ki az önnek megfelelő termékeket, a színt és a méretet, majd helyezze bele a kosárba. (Amennyiben nem tudja kosárba tenni, az azt jelenti, hogy pillanatnyilag a kiválasztott termék nem található a raktárunkban. Webáruházunk mindig az aktuális készletet mutatja!) . A kosárban található „Tovább” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Itt módosíthatja megrendelése Személyes adatait és ide írhatja a megrendeléshez kapcsolódó megjegyzéseit, továbbá megadhatja a szállítási címet.

Minden esetben automatikus visszaigazoló e-mailt küld webáruházunk Önnek. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy ezt az Ön levelező rendszere a levélszemét mappába teszi, ez az Ön gépének és levelezőrendszerének beállításain múlik. Amennyiben nem találja a visszaigazoló emailt, kérjük mindenképp ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát. Abban az esetben, ha nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt, valami hiba folytán nem érkezett meg a rendelése. Ebben az esetben telefonon lépjen velünk kapcsolatba a 06 70 605 6846 vagy a 06 70 605 6869-es telefonszámon.

 

4.Fizetési mód :

Utánvéttel történő teljesítés: Új regisztrált ügyfeleinknek az első kettő vásárlás alkalmával utánvétes számlát állítunk ki. A terméket az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell fizetni.

Halasztott fizetés: További vásárlások esetén 15 iletve 30 napos halasztott fizetést tudunk adni, a rendelés mennyiségétől és megbeszéléstől függően.

Banki előre utalással történő teljesítés: Számláját elkészítjük és e-mailben elküldjük önnek., ezen számlán megtalálja számlaszámunkat és az átutaláshoz szükséges további adatokat. Amikor az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, az árút átadjuk a futárszolgálatnak.

 

5.Szállítási feltételek:

A szállítási költség 6-tól 11 párig a vásárlót terheli, melynek összege: 1000 Ft +áfa ( az egész csomagra értendő).

12 vagy annál több megrendelt terméket ingyen szállítjuk ki.

Meghatározott órára történő kiszállítást nem áll módunkban vállalni.

Webáruházunkba beérkezett rendeléseket a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon – ünnepi időszakokban legkésőbb 8 munkanapon – belül tudjuk átadni a GLS futárszolgálatnak. Ők munkanapokon 08-17 óra között kézbesítik a csomagokat (miután a GLS átvette tőlünk az árút, értesítést fog küldeni a lehetséges kiszállítási időről).

 

GLS Ügyfélszolgálat 7.00-18.00
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com

GLS weboldal http:/online.gls-hungary.com

 

6.Hibás vagy sérült termék :

Amennyiben a megrendelt termék esetleg sérült, vagy hibás, kérjük, hogy azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az leoncomfortstep@gmail.com e-mail címen, vagy a +36706056846 és a +36706056869-es telefonszámon! A levelében írja meg a termék hiba leírását. Amennyiben tud, a leveléhez csatoljon fotókat a termékről és a hibáról egyaránt, hogy kollégáink azonnal szemrevételezni tudják, és orvosolják a problémát. Amennyiben a termék valóban hibásan vagy sérülten került kiszállításra, természetesen a saját költségünkön cseréljük, vagy amennyiben nem áll módunkban kicserélni, visszautaljuk az árát.

 

7.Személyes átvétel telephelyünkön :

Viszonteladók részére lehetőség van a személyes átvételre telephelyünkön.

Cím: 6728 Szeged, Régiposta út 22.

 

8.Garancia :

Minden termékünkre jár a Magyarországon hivatalosan előírt garanciális idő! Kérjük, figyelmesen olvassa el az oldal Általános Szerződési Feltételeiben foglalt garanciális feltételeket, melyet itt találhat:

 

9.Elfelejtett jelszó:

Amennyiben elfelejtette jelszavát, az „Új jelszó kérése” menüpont alatt kérhet újat. A rendszer automatikusan pár percen belül küld másikat a megadott e-mail címére. Az adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosíthatja a “Saját fiókom/adataim szerkesztése” vagy a “Cím változtatása” menüpontokban

 

10.Egyéb rendelési mód :

.Partnereink kizárólag csak a webáruházban tudnak rendelést leadni, mivel ott tudja pontosan megadni a számlázáshoz és szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adatokat. Egyéb rendelési mód nem áll rendelkezésre.

 

11.Méret kiválasztása :

Segítségül egy talphossz táblázatot talál a kiválasztott terméknél (cm-ben megtalálhatja a mérethez tartozó talphosszt), ami nagyban megkönnyítheti az Önnek megfelelő méret kiválasztását.

 

KÉRJÜK ÖNT, VEGYE FIGYELEMBE, HOGY WEBÁRUHÁZUNK MUNKATÁRSAI A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATON KÍVÜL A CSOMAGOLÁST, SZÁMLÁZÁST ÉS ÁRUFORGALMAT IS BONYOLÍTJÁK, ÍGY NEM MINDEN ESETBEN ÉRHETŐK EL AZONNAL TELEFONON.

KÉRJÜK, RÉSZESÍTSE ELŐNYBEN AZ E-MAIL KAPCSOLATFELVÉTELT, 24h-N BELÜL VÁLASZOLUNK (MUNKAIDŐBEN) ÖNNEK!